OGŁOSZENIE
w sprawie przeprowadzenia konkursu na funkcję Prezesa Zarządu Spółdzielni Mieszkaniowej „Felin” w Lublinie
Rada Nadzorcza Spółdzielni Mieszkaniowej „Felin” ogłasza konkurs na stanowisko Prezesa Zarządu Spółdzielni Mieszkaniowej "Felin".
Wymagania:
- co najmniej 10 letni staż pracy, w tym 5 lat na stanowisku kierowniczym,
- wyższe wykształcenie
Wymagania dodatkowe:
- posiadanie licencji zarządcy nieruchomości lub zobowiązanie się do jej uzyskania w okresie 6 miesięcy.
- znajomość prawnych i ekonomicznych aspektów funkcjonowania spółdzielni mieszkaniowej, w tym prawa spółdzielczego.
Wymagane dokumenty:
- życiorys zawodowy,
- kserokopia dokumentów potwierdzających ukończenie studiów wyższych magisterskich,
- zaświadczenie o stanie zdrowia,
- kserokopie świadectw pracy potwierdzające wymagany staż pracy,
- referencje od poprzedniego pracodawcy,
- oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych,
- zaświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem za przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwa skarbowe oraz że nie toczy się postępowanie w powyższym,
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,.
Dodatkowe dokumenty:
Kandydat może złożyć inne dokumenty, potwierdzające jego kwalifikacje, w szczególności dotyczące doświadczenia w organizowaniu i kierowaniu pracą podmiotów gospodarczych oraz dotyczących znajomości problematyki spółdzielczości mieszkaniowej.
Oferty oraz wymagane dokumenty – w zamkniętych kopertach z napisem „KONKURS” – należy składać w sekretariacie Spółdzielni przy ul. Wł. Jagiełły 10 w Lublinie, w terminie do dnia 02.10.2025 r. do godziny 15.00.
W przypadku aplikowania przez portale internetowe, prosimy o dosłanie wymaganych dokumentów na adres Spółdzielni do dnia 02.10.2025 r. do godziny 15.00.
W ciągu 14 dni od daty rozstrzygnięcia konkursu, istnieje możliwość odbioru złożonych dokumentów, po tym terminie zostaną one komisyjnie zniszczone.