OGŁOSZENIE
Rady Nadzorczej SM "Felin"
w sprawie przeprowadzenia konkursu na funkcję Prezesa Zarządu Spółdzielni Mieszkaniowej „Felin” w Lublinie
Rada Nadzorcza Spółdzielni Mieszkaniowej „Felin” ogłasza konkurs na stanowisko Prezesa Zarządu Spółdzielni.
Wymagania:
Co najmniej 5 letni staż pracy, w tym 3 lata na stanowisku kierowniczym związanym z zarządzaniem minimum 10 osobowym zespołem ludzi,
Odpowiednie wyższe wykształcenie techniczne (preferowane budowlane)
Wymagania dodatkowe:
Mile widziane posiadanie licencji zarządcy nieruchomości, uprawnienia budowlane lub zobowiązanie się do ich uzyskania w okresie 6 miesięcy.
Wymagane dokumenty:
- podanie skierowane do Rady Nadzorczej Spółdzielni Mieszkaniowej „Felin” w Lublinie,
- życiorys zawodowy,
- list motywacyjny,
- kserokopia dokumentów potwierdzających ukończenie studiów wyższych magisterskich
- zaświadczenie o stanie zdrowia,
- kserokopie świadectw pracy potwierdzające wymagany staż pracy,
- referencje od poprzedniego pracodawcy,
- oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych,
- oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
Dodatkowe dokumenty:
Kandydat może złożyć inne dokumenty, potwierdzające jego kwalifikacje, w szczególności dotyczące doświadczenia w organizowaniu i kierowaniu pracą podmiotów gospodarczych oraz dotyczących znajomości problematyki spółdzielczości mieszkaniowej.
Oferty oraz wymagane dokumenty – w zamkniętych kopertach z napisem „KONKURS” – należy składać w sekretariacie Spółdzielni przy ul. Wł. Jagiełły 10 w Lublinie, w terminie do dnia 30.07.2025 r. do godziny 15.00.
W ciągu 14 dni od daty rozstrzygnięcia konkursu, istnieje możliwość odbioru złożonych dokumentów, po tym terminie zostaną one komisyjnie zniszczone.